Error

11 februari 2018 - New York City, Verenigde Staten

Amaaaaaazing people,

Hoe moeten we dit zeggen.... Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: We hebben geen moer uitgevreten gisteren. Dit was overigens niet de bedoeling. We wilde graag een route lopen door de Upper West Side & Harlem. Nou laten we zeggen dat we daar uberhaupt nooit zijn aangekomen. We moesten een overstap maken op het metrostation van Times Square. Nadat we in een overvolle metro waren gestapt, ging dat ding niet rijden. Stonden we daar met z'n 1000'en in dat ding.

Metro

Gezelliiiiiiggg.. (Let vooral even op de man rechts van de vrouw met het donkere haar). Ik werd er in ieder geval helemaal onpasselijk van. Er werd omgeroepen dat er politie nodig was bij Line 1 uptown. Dat was onze lijn. Er was gedonder dus dat ging nog wel even duren. We wilden alleen ff de metro uitstappen om een sigaretje te roken...... Komen we buiten staan we toch plotseling midden op Madison Square. Wisten wij veel! Dikke vette footlocker recht voor onze bakkus. Dus ook wij zijn uiteindelijk bezweken en hebben de hele middag geshopt. Die route die we wilde lopen? Ach ja, het begon ook te regenen enzo, dus dat kan wel wachten.

StraatVieuw

We hebben iets van 6 Footlockers gezien en we hebben een tijd in de Macy's gelopen. Ook hebben we nog een kadootje voor Anouk bij Sketchers gekocht

Sketchers

En voor Bobby hebben we leuke Croc'jes gehaald.

Crocs

HAHAHAHAHAHA Nee, dat zouden we ze nooit aan doen. Onze dag was super relaxed en we hebben zeker wat ingeslagen hier en daar.

MacyMacy 2We dachten nog even trots te kunnen laten zien dat we in ieder geval in de grootste winkel van de wereld waren geweest, Macy' s. Maar helaas, sinds 2009 is er een winkel in Zuid Korea wat nog veel groter is. Jammeerrrrrr dan.

BABY shoesBaby Timba

SKATTIG HE!?

NYCShoppenTimesShoppen 2

Ook vandaag regent het hier weer pijpenstelen. In ons reisgidsje hebben we gezien dat het National Historic Museum 1 van de grootste musea is. Ook ons broertje Denn heeft dit aangeraden. Dit lijkt ons er een perfecte dag voor. Gebeurt er in ieder geval nog iets!

Alleen maar liefde!

Pas and Kees

1. Grote broer:
    11 februari 2018
    Have fun in het museum...nice pica's weer!
    Lekker genieten daaro