New York, New York - Houston, Texas

13 februari 2018 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Droppies,

Gisteren zijn wij letterlijk op ons dooie gemakje naar het vliegveld gereisd. We hebben eerst in de ochtend rustig een ontbijtje gepakt bij onze favoriete plek Cranberry's.

Ontbijtplek

Pijnlijk moment dat we daar afscheid moesten nemen, beste ontbijt ever daaro. Maar godzijdank komen we nog terug. Vervolgens hebben we rustig aan uitgecheckt en zijn we op een slakke gangetje naar Penn Station gegaan met onze koffers e.d.

Metro kijkenNew Ark

Vandaar hebben we onze treintickets gekocht naar New Ark International Airport. Alles ging voortreffelijk. Het was soepel, het was vlug te vinden, we hadden aansluiting op de trein.... Het ging misschien allemaal iets TE goed.

Op New Ark aangekomen waren we zo ingecheckt en door de douane heen. We hebben nog geprobeerd of ik misschien mee kon vliegen met de vlucht waar Pascal in zat. Helaas was dat niet mogelijk. Er zaten allerlei kosten aan verbonden en er was geen ruimte meer over in het vliegtuig. Op New Ark hebben we dus samen achter de douane wat gegeten en toen heb ik Pascal uitgezwaaid. Zelfservice was hier van toepassing. Erg grappig als je dat soort dingen nog moet uitzoeken als de vlucht van Pascal al bijna vertrekt.

ZelfserivceEten New Ark

Het reizen ging ook allemaal erg voorspoedig. Pascal had een rustige vlucht gehad. Ik dacht dat ik een paar keer dood zou gaan, maar ook ik had een prima vlucht achteraf. Pascal heeft nog wat mooie foto's vanuit de lucht genomen van New York. Dag mooie stad, gelukkig komen we volgende week nog even terug!

Luchtfoto NYCLuchtfoto 2

Op naar het volgende avontuur: Houston here we come!